petak, 1. prosinca 2017.

ISPOVEST: Drugarica moje sestre i pre mesec dva je navrsila punoletstvo. Povucena po prirodi od malena sam je gledao kako raste i razvija se u lepu devojku…


Drugarica moje sestre i pre mesec dva je navrsila punoletstvo. Povucena po prirodi od malena sam je gledao kako raste i razvija se u lepu devojku. Sestra je ponekad govorila za nju da posto slabo izlazi ima malo pameti i obavezna uzrecica „vece su joj si*e od mozga“.a sise su bile lepe trojka bas super oblikovane, sa lepim malim brad**icama. Ako da bog sike nek budu sa tendencijom rasta. I tako dani prolaze a priroda cini svoje, valjda i ona zeli musko a zbog povucenosti toga nema.

Koliko puta kad sedimo zajedno namerno sednem tako da joj u ocima budu moje pantalone i slika ku**ine koja se ocrtava na njima.
Tako razmisljajuci pet godina je razlike medju nama ja imam iskustva vec sa dve „matorke„a ispred mene devica. Jednom smo se nasli sasvim sami kod mene. Porodica je otisla kod kumova a sany je dosla po sestru. Ponudio sam je da ostane i saceka ih nasta je ona i pristala. Posto me zna bila je opustena i tako pricajuci ubacio sam malo nevaljale teme.
Lepo se uklopila u njih. Posto sam sedeo do nje poceo sam da je milujem po kosi, i neznam ni ja kako poceli smo se ljubiti. Bila je i tu neiskusna nasta sam joj posle desetak minuta predlozio da joj dam nesto lepo. Znala je sta je to.

Ustao sam otkopcao farmerke i izvadio veliku ku**inu(koja istina mi predstavlja nekad problem jer nekad nemogu da je strpam u bokserice a i smeta mi za bavljenje sportom-ali nemari)rekao sam da je uhvati. Sva je drhtala a i glas joj je zatreperio.
Ajde radi sa njim sta hoces-rekao sam joj, nasta ga je ona polako dr***a neskidajuci pogled sa njega. Podigao sam joj glavu i poljubio je. Nesluteci valjda je to videla u po***cu stavila ga je usta i pocela ga je pu*tit i ponekad ga li*ati. Za prvi kontakt i nije se obrukala. Potrajalo je to par minuta kad je zazvonio telefon

Nema komentara:

Objavi komentar