četvrtak, 26. travnja 2018.

Ispovest: Teta je probudila moje čudovište, tucao sam je kao lud




Nije mi bila prva, ali je bila unikatna. Jer bila je ćaletova sestričina, a meni tetka drugog kolena. Ja sam imao 18 i išao sam u 4. srednje, a ona je bila kod nas na 3 meseca, a imala je 29. Meni se dizao svaki put kada bih se našao u njenoj blizini. Jer možda nije imala telo za kojim bi balavio usrani Hefner , ali imala je nešto što kite pretvara u granitne pendreke. I uvek se zezala sa svojim unukom od 184 cm , odnosno sa mnom, i to nekako uvrnuto, i uvek kada nije bilo matoraca na vidiku. Tog petka sam ostao malo duže u krevetu, još uvek razočaran jer se sinoć ponovila priča sa jednom curom iz škole koja nije htela da “idemo do kraja”. Ustvari htela je, dok nije zavukla ruku i moje otkopčane pantalone. Iz istog razloga su sva moja iskustva bila vezana za starije devojke. I kako rekoh, kad sam se probudio, tako tužan i sa ukrućenim, rekoh sebi: ” I onako si sam u kući. Niko ti neće smetati, olakšaj se, dečko”. Zbacio sam prekrivač sa sebe, zavalih se, i počeo da lagano radim “Ručni Rad”. I nisam bio daleko odmakao, kada se vrata naglo otvoriše, a u sobu ulete “tetkica” govoreći: ” Je li mali, je’l imaš malo……” stala je, i zabuljila se u mene. Prešla je pogledom preko mog golog tela i fiksirala pogledom “razlog” zbog kog nisam mogao da kresnem nijednu vršnjakinju.
“Razlog ” je imao prečnik i dužinu koja ne pristaje kurajberu od 17 godina. Kada sam, kao mali želeo velikog đoku, nisam želeo ovakvo nešto.Ali šta je, tu je. Stajala je tako nekoliko sekundi, a onda je zatvorila vrata i krenula ka meni govoreći:
” Šta to radiš, mali. Igraš se, a?” i dok je sedala na moj krevet reče: ” Jel znaš de je greh kad muškarac prosipa seme u prisustvo žene? Je’l hoćeš da završim u paklu?” reče i pruži ruku i dohvati moju ukočenu batinu. Uhvatila mi je rukom kitu negde oko polovine, i videla da ne može da ga obuhvati, pa reče gledajući me u oči: ” Što ti imaš kitu, mali….kiturinu..” Sedela je nasuprot meni i počela da mi ga pepa. Ja zavukoh ruku, kojom sam dotad pepao, ispod njene spavaćice i kliznuo prstima po njenoj butini sve dok nisam ušao prstima među njene noge. Osetio sam mekoću njenog šumarka i shvatio da je moja tetkica gola ispod kratke spavaćice. I dok je ona meni drk kitu, a ja joj trljao i zavlačio prste u njenu već vlažnu macu, gledali smo se i gutali očima. I dok sam prstima mrvio njen nabubreli “dugmić”, ona je ubrzala rad ruke, a onda je spustila glavu i počela da proždire moju kitu. Kada je progutala skoro pola mog koplja, počela je da mi ga dudla, gnječeći mi glavić jezikom i gornjim nepcetom, povremeno izvlačeći i gutajući ga, sve dok ne bih osetio da sam negde duboko

Nema komentara:

Objavi komentar