subota, 2. prosinca 2017.

ISPOVEST – muž je zaboravio na mene a ja sam jahala…
























Udala sam se skoro, još sam u svežem braku. Toliko sam bila tužna i usamljena da sam počela da se samozadovoljavam sa tupim predmetima jer moj muž banči ceo dan po kafanama. Kad sam se udala samo sam za njega znala. Bilo je veče kada sampoželela muškarca da me rastura, na žalost nije ga bilo. Ja sam gurala prste, manje flašice od 0,3 upaljač … doživljavala jake orgazme dok nije bilo onog “pravog” da me zadovolji. Jedne noći dok sam zadovoljavala svoje nezadovoljeno telo pokućao komšija koji stanuje odmah do nas. Navukla sam spavaćicu i otvorila vrata. Pitao me da li je sve ok, ja sam rekla da ništa nije OK i da gori varta u meni. Pozvala sam ga unutra, skinulaspavaćicu, gurnula sam ga na krevet, nasela sa njegov debeli ku*ac, i krenula da se je*em kao luda. To veče sam se neizmenično je*avala u gu*u i picu. Uživala sam zaboravila sam na pakao kroz koji sam prolazila. Jahala sam kao luda, svr*avala sam po njemu…. lizala sam svoj jedinstveni izd*k. Zatim smo se ljubili. Više ne pitam za muž, samo pokucam komšiji na vrata, on zna šta mi treba.


Nema komentara:

Objavi komentar