subota, 20. siječnja 2018.

Komšija me razvalio bez milosti dok je muž bio na poslu







Ćao svima. Zovem se Ana i imam 25 godina. Udala sam se prije 2 godine i život mi je postao dosadan. Jedan te isti čovjek, to je nešto na šta nisam navikla. On je obični mlakonja, ima 30 godina i posao mu je na prvom mjestu. Naš prvi komšija, Darko, ima 21 godinu, redovito vježba u teretani i strašno je zgodan. Jednom kad je muž otišao na posao, obukla sam se izazovno i pozvala Darka na sok. On to naravno nije odbio. Pričali smo malo, u jednom trenutku sam ga ja zaustavila, spustila svoju ruku na njegovog mačora  i rekla kako hoću napokon jedan divljački seks. Pitao me da li mislim ozbiljno. Dokazala sam mu to kad sam mu svukla pantalone i počela da pušim. Stavljala sam ga cijelog u usta, nabijao mi ga je do grla, divljački i bez milosti. Onda je svukao sve sa mene, položio me na krevet i polako mi ga stavio. Bio je stvarno veliki. Nabijao mi ga je sve jače i jače. Svršila sam čak 7 puta. Želim te još Darko, želim te još u sebi. U tom trenutku on je podivljao, ubrzao je i cijepao me tako brzo da sam jedva izdržala. Svršio mi je po licu i progutala sam dio njegove sperme. Jesi li to željela? Upravo to Darko. Želim nešto od čega neću moći sjediti tri dana. To želiš? Sutra ce mi doci prijatelj koji ima macora od  20 cm. Mmm, jedva cekam da dodjete, jedan u guzu drugi u macu. Sutra u 9. Ako zelite saznati dogadjaje koji su se nastavili, potrazite nastavak na sajtu medju ostalim ispovijestima

1 komentar:

  1. Bravo Ana,sto nisi moja zena pa da gledam kako te dvojica rasturaju u sendviču,da te napune spermom a posle da te ja jebem dok si puna njihove sperme.

    OdgovoriIzbriši