četvrtak, 28. lipnja 2018.

ISPOVEST: Napumpao mi gumu a i mene!


Htela sam da idem u soping i kada sam izasla napolje videla sam da jedna guma na autu je ispustila pozvala sam svog drugara inace on je i moja kombinacija da mi pomogne i napumpa gumu a on mi je rekao da ako napumpa gumu morace i mene kroz smeh sam pristala dosao je veoma brzo zavrsio posao oko auta a zatim smo otisli kod mene u sobu poskidali smo jedno drugo i bacili se na posao razvaljivao me ljubio mi grudi lizao mi izmedju nogu…..jahao me kako god je stigao a zatim me napunio svojom polnom tecnoscu a to najvise volim kada ga osetim kako pulsira u meni.
Odjednom je neko pokucao na kučna vrata, bila je to sestra od moje žene. Čim sam otvorio vrata, zagrlila me je isto kao da se prvi put u životu vidimo. Odmah sa vrata je se ponašala prema meni kao da želi da me zavede ali mislio sam da je to samo u mojoj glavi. Uveo sam je u kuhinju gdje je bila moja žena, nas dvoje smo sjeli za kuhinjski stol dok je moja žena pravila večeru za nas troje. Dok jemoja žena sve vrijeme pričala o nečemu oko večere nama okrenuta ledjima, svastika mi je se polako počela približavati i nabacivati mi se. Ostao sam šokiran jer se stvarno nisam nadao da je ona spremna da uradi tako nešto, izgledala je tako nevino i tek prije nekoliko dana je napunila 18 godina. Odupirao sam joj se i pokušavao je odmaknuti od sebe ali je bila toliko napaljena i željna mene da se jednostavno nije htjela odmaći.
Odjednom je stavila ruku na moju kitu i počela me dirati dole a ja svjestan da ne mogu ništa uraditi prepustio sam se svastici.Počeli smo se ljubiti i fatati ne mareći na moju ženu. Svastika mi je polako otkopčala šlic i izvadila ga iz pantalona i rekla da je to najveći što je ikad vidjela. Usred te strasti i svega sto je se dešavalo između nas dvoje, njena kašika je spala sa stola, ona je se sagela da je dohvati i samo ga je stavila u usta. Moja žena kao da je znala da se ne treba okretati jer je samo pričala i pričala ne obazirajući se na nas dvoje. Svastika ga je polako lizala i pušila dok je ja nisam uhvatio za kosu i jako joj ga nabijao u grlo, oboje smo uživali u tome mnogo.Dok je to radila, prekinuo sam je i tiho joj rekao da krene za mnom u spavaću sobu. Kada smo došli u spavaću sobu, skinuo sam svu odjeću sa nje i počeo joj lizati picu, mnogo je stenjala i dahtala od zadovoljstva. Dok sam to radio polako sam vadio svoju batinu iz pantalona, prestao je lizati i odjednom joj ga samo stavio u picu. Dahtala je i uzdisala hiljadu puta više nego kad sam joj lizao macu. Tucao sam je i tucao dok je ona lezala na krevetu, odjednom sam stao i rekao joj da se napravi da je malo tucam s ledja, ona je se namjestila i nastavili smo dalje,počela je da vrišti od zadovoljstva. Ja sam je tucao i tucao i odjednom se slučajno okrenuo prema vratima gdje sam vidio svoju ženu kako nas gleda… Iznenadio sam se kad sam je vidio. Mislio sam da će da napravio haos. Međutim samo je skinula majicu i krenula prema nama. Onako iznenađen sam je gledao a ona je došla do mog

Nema komentara:

Objavi komentar