četvrtak, 28. lipnja 2018.

Primila sam ga tako slatko ,ubrzo su moje noge bile na njegovim ramenima, navalio je odmah, kao životinja, rešen da me napunI



Zovem se Milica,imam 37 godina,smatram da sam sasvim prosečna ,normalna žena,supruga i domaćica.Elem,imam jednu tajnu koju ne smem i ne mogu nikom reci,ali osećam potrebu da je makar napišem u intimnom dnevniku. Sve se dogodilo jednog vrelog leta 2003.god na crnogorskom primorju.Bila nam je treća godina braka,konačno smo na zasluženom godišnjem odmoru.Prvih nekoliko dana,to je bila klasika….plaža,restorani,izlasci….Smestili smo se u privatnom smeštaju(na crno)Pored nas,u kući je bilo nekoliko soba sa zajedničkim kupatilom…Sa nekim ljudima smo se i upoznali,jer smo na velikoj terasi u sklopu kuće često pili kafu,ponekad obedovali…Izmedđu ostalih,upoznali smo i dvojicu gostiju iz Makedonije…Trajče je bio simpatičan lik,nasih godina,a Goran je bio korpulentan,snažne građe, na granici pedesetih,ali vitalan….prosed,podsećao me na neka glumačka imena.Oni su bili ovde nekim poslom u vezi turizma,ne sećam se tačno…Par puta sam svima kuvala kafu na terasi.Jedne večeri izašli smo u grad,na korzo,kao i obično…Malo smo zaređali po kaficima,baš smo bili dobro raspoloženi.Negde oko ponoći,posle,ne znam ni sama koliko, vina i pelinkovca,podjosmo nazad,u sobu…Sećam se da smo se glasno smejali.Nekako smo uspeli da nabodemo sobu… Bila mi je potrebna jaka kafa i tuširanje,odmah….Stavila sam lonce,i otišla pod tuš,nakon čega sam obukla samo bade mantil.Usšla sam u sobu da zakuvam kafu.Bože,ovaj moj je već zaspao…Nema veze,popiću je sama…ali…nisam imala kafe…ni grama.Jedino moguće rešenje je pozajmica od komšija,ako ne spavaju i oni…izvesna doza nelagode… ali,šta sad.Učtivo sam pokucala na vrata susedne sobe. Nakon par trenutaka Trajče je otvorio vrata…Komšija, izvinite….ne bih da smetam…Ljubazno su me pozvali unutra,da ne stojim na hodniku..Partija jamba bila je u toku…Odmah su počele posalice na račun umeća igranja jamba…U jednom momentu,u nastupu smeha,izgubila sam ravnotežu i pala na izgužvan krevet u,inače maloj,sobici. Na svetlo su sevnule ruzičaste usmine moje mace… Na trenutak je nastao tajac u sobi.Trajče je nakon nekoliko trenutaka napravio prvi korak…Izvadio je svoju batinu iz šorca…lep primerak…povukao je kožicu unazad…. ukazao se krupan glavić….zilice…oh..gotovo podsvesno, raširila sam noge….primila sam ga… Ubrzo su moje noge bile na njegovim ramenima…navalio je odmah,kao životinja,rešen da me napuni.Dok me je Trajče tucao u pravilnom ritmu,pogled mi pade na Gorana…Bilo je jasno da ću primiti obojicu…to je..nezamislivo… za mene..aaaaah…aaaaah….smirili smo se…. Trajče je ustao,a ja nisam mogla ni da se pomerim… Otvorila sam oči..bože..ispred mene je stajao Goran… sa nabreklom kurčinom,kao u konja….poderaće me…. Okrenuo me je na stomak,a ja sam malo podigla guzu…. Njegov glavić,veličine jajeta bio je na ulazu u moju macu,koja je bila podmazana trajčetovom spermom…. Čvrsto me uhvatio za bokove….a onda…mislila sam da će mi oči ispasti…primila sam batinu do korena… a onda,još jednom,pa još…počela je da me obuzima neka toplina,bol mi se osladila,tresla sam se….počela sam da provociram:”nabij ga,deda”.Za nekolko minuta,deda me je razvalio…vrhunac je počeo da stiže….najjači orgazam u životu…aaaaaaaaaaaaaaaaahhh…….malo ga je izvukao.. naravno…mužjak me punio spermom…kao priplodnu kuju.. Pao je preko mene,poklopio me…tako mi je prijao miris muškog znoja…aaah…sva mokra…. Vratila sam se tiho u sobu…sklupčala se pored muža…. vrela…puna sperme,koja je polako curela niz butinu…

Nema komentara:

Objavi komentar