utorak, 5. lipnja 2018.

Gubitak nevinosti sa najboljim drugom



Ćao svima! Ispričaću vam kako sam izgubila nevinost sa najboljim drugom.
Za početak, zovem se Ena, imam 16 godina, visoka sam oko 165, mršava, guza veća, sise omanje. Prvi put sam spavala pre nekih 10ak dana sa mojim najboljim drugom Makijem. Maki ima 18 godina. On je viši dečko (185cm), ima blizu 100kg, smeđa kosa, jako lep. Družimo se od osnovne škole, nekih 4-5 godina sigurno. Bukvalno smo nerazdvojni i jako se lepo slažemo. Odlučila sam da želim da mi on bude prvi, jer sam u njega imala puno poverenje, znala sam da mu nije u interesu da me samo iskoristi ili povredi, kao što bi mnogi momci to hteli. Pričala sam sa njim otvoreno o tome još ranije, rekao je ako je to moja odluka nema ništa protiv i da je pametno, ali da dobro razmislim, da se ne pokajem kasnije. Dugo sam o tome razmišljala i na kraju odlučila da ja to stvarno želim. Nisam momka imala nikada, on devojke jeste. Jednom prilikom kad sam bila kod njega, rekla sam mu moju odluku. Dogovorili smo se sve i odlučili kad ćemo i kako… Kako bi bili potpuno mirni, otišli smo kolima do njegove kuće u selu. Naravno, pripremili smo sve (kondome, lubrikante…). Kad smo stigli, odlučili smo da se zajedno istuširamo, pa onda u krevet. Bio je to prvi put da vidim Makija golog, a i on mene. Ima leu kitu, nekih 15-16cm. Par puta smo se poljubili za vreme kupanja, ništa više. Završili smo, legli u krevet i polako krećemo. Bio je baš nežan. Prvo je uzeo lubrikant i namazao mi celu mačkicu. Ustao je, stavio kondom i polako prišao. Uhvatila sam ga za dupe i rekla da ja određujem ritam… složio se. Polako sam ga povlačila, krenuo je da ulazi… Sve više i više njegova kita bila je u meni. Kad mu je ušao do kraja, rekla sam da izvadi. Onda sam se uverila u mitove o krvi i svemu tome. Bilo je, ali bukvalno 3 kapi… Nastavio je da ulazi u mene, sve je brže i brže, znojila sam se.. Na kraju je samo rekao da svršava. Stvarno, kondom je bio napunjen. Skinuo ga je, zavezao i bacio pored kreveta. Spustio je glavu među moje noge i počeo da sisa klitoris. Polečela sam da se uvijam i stenjem… Posle jako kratkog vremena, samo sam mu prsnula po faci. Nasmejali smo se oboje.. Legao je pored mene i tako smo zaspali…. Ujutru, ustali smo i opet se zajedno okupali, obukli se i nazad za grad. Dogovorili smo se da ovo zauvek ostaje među nama, a da li će se ponoviti, videćemo

Nema komentara:

Objavi komentar