srijeda, 6. lipnja 2018.

Ispovest: Ujna je došla na moj rođendan i oraspoložila me




Oduvek sam voleo starije žene gledao sam starije, čitao one priče o starijim ženama i napokon se desilo to o čemu ću vam pričati.
Moja ujna i ja smo uvek bili bliski odkad sam bio mali kako sam odrastao uvek je sa mnom pričala o devojčicama i kad bi ostali sami gledali bi tv i pitala kako ti se sviđa duppe od ove a kako cicee od ove pevačice starlete itd..
Skoro je bio moj 18.rođendan i sve je bilo lepo veselje i sve ali nisam imao devojku i svi su to primetili među poslednjima je kući otišla ujna koja je došla sama jer je ujak, bio na putu, i šapnula mi „Nemoj biti tužan dođi sutra kod mene da ja i ti popričamo i da se oraspoložiš“
Sutradan dobijem poruku od ujne dođi oko 16:00 što je bilo čudno jer smo mi familijarno išli kod njih obično uveče pitao sam je da dođem s mojima odgovorila je dođi sam tako je bolje.
Stigao sam zakucao na vrata ona nije otvarala otvorio sam i ušao sam unutra je na pored kreveta stajala moja ujna žena od svojih 40 u odkovčanom bade mantilu crne boje ispod crveni čipkani bruus u kom su bile oble velike i po malo viseće cicce a dole čipkaste taange koje su dozvoljavale da se vide njene plave uređene stiddne dlačice u savršenom trouglu okrenuo sam se jer sam mislio da sam nepristojan i krenuo da izađem ona je rekla dođi ovamo ne boj se ja sam se sramsežljivo i polako okrenu rekla je da sednem pored nje i da od danas imam novu devojku što sam i uradio
Bez čekanja me je počela skidaati i ljubbiti u usta po vratu nisam to očekivao rekla je sad će ujna da ti da poklon. Skinula je moje gaaće i stavila moj ne baš veliki u usta odmah sam isprskaao od tolikog uzbuđenja rekla je nema veze opet će se dići povela me u kupatilo i tuširaali smo se zajedno pipao sam je po cicama sa velikim nabreklim pipcima, ona mene po mom alatu, ćutke smo se kupali obrisali i krenuli u kuhinju. Opet mi se digao legla je na sto i rekla hajde metnii ga u ujnu počeo sam da tucaam ona je samo uzdisaala
a ja sam bio blizu vrhunca
Rekla je vadii ga neću deete i u poslednjem trenutku sam joj baciio po cicamaa i stomaku polako je lizala uz pomoć prstiju..
Rekla je hoćeš li još ja sam naravno hteo. Rekla je i da ima iznenadjenje za mene i pozvala nekog na mobilni. Pitao sam se ko je to, mozda neka njena drugarica, hm? Cekali smo, malo smo se uredili, a onda je neko pozvonio na vrata. Ujna je otvorila, a u sobu je usla.. Za nastavak idi te na rekla mu ispo

Nema komentara:

Objavi komentar