petak, 25. svibnja 2018.

ISPOVEST: Snimao sam maćehu kako se zadovoljava, a onda me uhvatila




Zovem se Saša i imam 18 godina. Moj tata se skoro oženio dosta mlađom ženom, curom, koja ima 24 godine. Kakva ribetina, jao. Jedan dan, vratio sam se iz škole, a u kući smo bili sami maćeha i ja. Prolazile su mi razne misli kroz glavu. Rekla mi je da ide spavati, a bila je u uskom šorcu i kratkoj majici do pupka. Otišao sam u kupatilo i počeo da ga drkam. Zbog boljeg ugođaja želio sam da je vidim. Kada sam otškrinuo vrata spavaće sobe, vidio sam je kako se trlja. Zadovoljavala se, a ja sam izvadio mobitel i počeo da je snimam. Želio sam taj snimak. Nakon 2-3 minuta, meni je mobitel ispao iz ruke, ona se trznula i u šoku pitala šta to radim… Bio sam izgubljen da bi ona mene potom pozvala sebi. Stavila je moju ruku na svoju macu i pustila me da radim svoj posao. Bila je tako vlažna. Ubrzo je ustala i popušila mi. Cuclala je moju kitu kao luda. Ubrzo sam je povalio i stavio joj ga u usku picu. Bio sam previše napaljen tako da sam ubrzo svršio. Ustala je i uzela me za ruku i otišli smo pod tuš.. Poslije mi je samo na izlazu uputila poljubac i svojim prstićima pokazala da šutim… Najbolje iskustvo ikada, definitivno

Nema komentara:

Objavi komentar