ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

Ispovest: Uhvatio sam polusestru dok se tusirala, a onda smo zajedno otisli u spavacu sobu




Moj otac je oženio svoju dugogodišnju djevojku i odmah nakon vjencanja je odlučio da se ona zajedno sa svojom kćerkom useli u našu kuću ali on to meni nije rekao sve dok ja nisam došao kući sa putovanja na kojem sam bio sa svojom djevojkom. Ušao sam na vrata i kada sam ih otvorio dočekala me je moja maćeha i moj otac, nju sam već znao samo sam se pozdravio sa njih dvoje i čestitao im, pojma nisam imao šta će me dalje čekati. Otišao sam do svoje spavaće sobe gdje sam ostavio svoje kofere i krenuo prema kupatilu pod tuš. Vrata od kupatila su bila otvorena a nešto me je nevjerovatno čekalo. Na pola kupatila je stojala gola djevojka na kojoj je se očito vidjelo da je tek sad izašla ispod tuša. Gledao sam je kako polako briše svoje mokro zgodno tijelo isto kao da je znala da je ja gledam i da uživam u tome ali desilo se nešto najgore moguće u tom trenutku. Naglo sam otvorio vrata, ona je to čula i brzo stavila svoj peškir na sebe i izjurila iz kupatila. Otišao sam do svog oca i rekao mu da sam vidio neku djevojku u jednoj od soba u kuci i pitao ga ko je ona. Rekao mi je da je to moja nova polusestra, ostao sam u šoku. Nisam mogao izbaciti to tijelo i savršenstvo iz glave ali sam ipak odlučio otići do nje da joj se izvinem.
Otišao sam do njene sobe ali ona nije bila tu, krenuo sam je tražiti po kući i našao je u dnevnoj sobi. Upoznao sam se sa njom i izvinuo joj se odmah i rekao da nisam uopste imao pojma da je ona moja nova polusestra. Nisam mogao izdržati nikako i odmah sam joj se počeo nabacivati, bila je mnogo stidna. Na sebi je imala mnogo kratak šorc koji joj je bio toliko mali da joj je jedva picu pokrivao. Počeo sam joj dirati nogu i polako joj prstima išao do pice, sklanjala je ruku ali sam ja bio uporan i uspio u svojoj namjeri, stavio sam joj ruku na picu i počeo je maziti, jako je uživala u tome. Počeo sam je ljubiti po vratu dok sam joj dirao macu. Ta stidna djevojka mi je počela dirati kitu, dovodila me je do ludila i odjednom mi rekla da ovo sve nastavimo u mojoj spavaćoj sobi. Krenuli smo prema sobi i odmah sa vrata smo se počeli bez razmišljanja skidat
Skinuo sam joj uski šorčić i tijesne gacice i poceo da joj trljam macu, lagano i osjecajno. Uzdisala je, stenjala i uvijala se od zadovoljstva. Polozio sam je na krevet i spustio se do pice. Poceo sam je lizati, prelazio sam jezikom preko vlazne mackice. Uzivala je, vidjelo se. Kada sam joj stavio prst unutra, vidio sam da je mnogo uska, tucana jednom- dva puta. Zelio sam da budem sljedeci. Uspravila se i otkopcala moje hlace. Iz hlaca je izletio moj paša, kako ga volim zvati. Ogromna kita, iznenadila se. Polako ga je stavila u usta, a onda ga je pocela gutati, sve dublje i dublje. Cuclala je kao prava, i zapravo nije bila losa. Rukama sam je uhvatio za glavu i nabijao koliko sam snaznije mogao. Svidjelo joj se to, a cice su joj lagano igrale. Pomazio sam ih, dok je ona bila zauzeta mojim alatom. Ubrzo je ustala i okrenula se. Polozila se na koljena, ja sam je dodatno navlazio i polako stavio svog pašu u njenu usku macu. Zastenjala je kao luda, bojao sam se da nas ko ne cuje. Kakav bi to sok bio. Polako sam ulazio u nju, dok je ona dahtala, stenjala, uvijala se. Zeljela je jace, dao sam joj jace i dublje. Ubrzao sam lagano tempo, a ona je od zadovoljstva stenjala kao nijedna do sad. To me mnogo palilo, zaista ne znam kako sam se suzdrzao i izdrzao ovako dugo. Prste na nogama sam stezao da bih se nekako suzdrza
Poslije toga sam je nasadio na sebe, legao sam na ledja, a ona me zajahala. Pocela je lagano da skace po mom paši, lagano trljajuci se od njega, a onda se nabijala sve jace i jace. Zadovoljstvo nismo krili, cak sam joj jednom i usta zacepio rukom, jer je zaista bila preglasna. Ubrzo je ustala i spustila se nize i opet mi pusila svojim slatkim, njeznim usnicama. Prelazila je preko vrha, pa se spustala do kraja. Bilo je to nesto najbolje ikad. Zatim sam je okrenuo na leđa i polako joj ga stavio opet. Uzivala je, a ja sam onako uzbudjen dodatno pojacao tempo. Cak me u jednom trenutku i molila da stanem, ali ja sam samo nastavljao dalje, zelio sam da je razvalim bas. Ubrzo sam ga izvadio i ona je onako iscrpljena ostala lezati, a ja sam joj prisao iznad glave i isprskao je po cicama i licu. Gledala me svojim njeznim pogledom a ja sam legao pored nje. Istusirali smo se, ona pa ja, i poslije se pravili kao da je sve normalno. Medjutim, neki dan se desilo nesto neocekivano. Moja nova maceha i ja smo bili sami u kuci i ona je usla u sobu i uhvatila me kako pepam svog pašu.

Nema komentara:

Objavi komentar