srijeda, 23. svibnja 2018.

Ispovest: Bila sam u vezi s ocem od najbolje prijateljice, i to duže vreme




Anu poznajem od srednje škole, našle smo se zahvaljujući sličnim interesovanjima i načinu razmišljanja. Cesto sam odlazila kod nje kuci, kao i ona kod mene. Kad sam upoznala njene roditelje, nisam ni u najludjim snovima mogla pogoditi sta ce se dogoditi.
Iz Aninih prica sam znala da to nije idealan brak, imali su dosta problema. Starija Anina sestra, Marija je studirala u Italiji tada, pa su roditelji bili prilicno koncentrisani na uspeh i razvoj moje najbolje prijateljice.
Oca, Antonia, prvi put sam primetila kao muskarca, na Aninom 18. rodjendanu, jer su na slavlje u kaficu svratili njeni roditelji. Dok smo se pozdravljali, Vladimir mi je desetak sekundi drzao cvrsto stisnutu saku i prodorno me gledao. Svaki nas sledeci susret je bio intenzivniji, i upečatljiviji.
Jedne noci smo izasle u vecem drustvu, bile smo u diskoteci. Pa po povratku, Ana je pozvala tatu da dodje po nju, i dosao je tu otprilike za dvadesetak minuta, međutim sve vreme smo se smejale, kako smo popile koje piće.
Odbacio je i mene do kuce, pri izlasku mi je rekao “A gde je poljubac?”, prisla sam mu i poljubila ga u oba obraza.. a Ana se smejala do besvesti..
Presudni događaj se desio jedne noci, kada sam bila kod Ane, nisam mogla da prespavam pa sam krenula na taksi. Ponudila mi je da me njen tata odveze.. Nasmejan je rekao : ” Nije mi tesko da vozim moju drugu mezimicu”.. U kolima smo pricali, raspitivao se o mojoj vezi.. a ja sam pricala kao luda.. Kada sam izlazila iz kola krenula sam da ga poljubim u obraz.. poljubila sam ga krajevima usana, lupalo mi je srce kao nikada do tad

Nema komentara:

Objavi komentar