utorak, 15. svibnja 2018.

Bila je tako mlada..Načinio sam blagi ubod, a potom jak trzaj i ušao u nju



Ona se zove Vesna i ima 20 godina. Niska je, malo punačka, ali lepog osmeha, prelepih grudi i sa neodoljivom guzom. Znam da voli muško meso. Nekoliko puta sam je idući nekim poslovnim obavezama povezao do grada. Redovno je oblačila miniće, isticala je grudi, lepo je mirisala. Vesna je bila veliki ljubitelj mačaka. Imala ja dve, koje su stalno ratovale sa mojim pekinezerom. Jednog dana na tavanu moje dvorišne zgrade primijetio sam male mačiće. Rekao sam malo kasnije Vesni da i ja imam troje mačića, ali da se bojim da će ih ćukica ozlediti. Bio je avgust,vreo dan, popodne.Moja ćerka otišla je kod bake, supruga je radila do osam naveče. Bio sam sam. Vesna je došla, kao i obično nasmejana i pitala me može li pogledati mačiće i odneti ih sebi.
-Možeš, naravno, samo sačekaj da isključim štednjak, odgovorio sam njoj i zaputio se za njom samo u svilenom sportskom šorcu. Vesna je bila kaoi obično u kratkoj suknjici i majici.
-Evo gore su na tavanu. Popni se uz ljestve i polako im priđi da ne pobegnu. Pošla je a ja sam odozdo pošao za njom i pario oči na prelepu guzu i roze gaćice.Čim smo se popeli mačići su pobegli, a Vesna je pomalo razočarano rekla, baš mi je žao.Vesna je četiri godine mlađa od moje ćerke i tog popodneva na tavanu probudila je u meni neki divljački nagon.
-Sačekaćemo ih, vratiće se, rekao sam joj i sjeo na staru odbačenu fotelju.
-Kako si samo ovo smislio, a ja glupača sam sa ovako kratkom suknjicom još prva išla uz ljestve.Pa sve si mi vidio, rekla je, ali bez ljutnje, već sa izazovnim smijehom.
-Pa šta ako sam vidio, vidio sam nešto prelepo, što će mi biti stalno pred očima. Nemoj biti škrta kad si tako simpatična i privlačna, rekao sam joj i malo joj pokvario frizuru na čelu.
-Nije fer, ti si meni vidio guzu, a ja tebi nisam ništa videla, nasmejala se skoro dečijim kikotom.
-Ma nije problem lepotice, evo vidiš kako je podivljao u šorcu, i pokazao joj samo glavić.
-Čuo sam od jednog momka da si obećala da ćeš dole istetovirati detelinu sa četiri lista. Baš me interesuje kako izgleda.
-Pa potrudi se i videćeš, odgovorila je. Kleknuo sam i počeo joj ljubiti noge, oko kolena pa sve više. Stavila mi je dlanove na glavu i rekla o pa ti si nevaljal, pa znaš da mi možeš biti tatica.
-Znam i ne bih imao ništa protiv da ovako mazim i tvoju mamu. Vas dve ste kao sestre. Potom sam nastavio da joj ližem butine i odmah sam joj ustima uhvatio za njenu macu.
Mala je dobila dodatni impuls. Uhvatila je rukom moj glavić, stegla ga dobro i rekla o kako je dobar. Nisam se nadala da je ovako debeo. Vidjela sam nekoliko puta tatin, ali on nije ni približno ovakav, a zatim se sagla i počela ga primati u usta. Skinuo sam joj tangice i jezikom počeo lutati po mladoj maci. Ljubio sam i tetovažu, guzu,a potom krenuo ka mladim bujnim sisama. Nakon pet-šest minuta predigre naslonio sam je preko fotelje i počeo joj nameštati glavić otpozadi.Pružila je ruku, uhvatila ga, promrdala levo- desno i rekla e sad sam spremna. Načinio sam blagi ubod, a potom jak trzaj iušao u nju do jaja. Zaječala je i rekla joj majko moja. Primio sam je za sise inavlačio jako i duboko. Tog jutra spavao  sam i sa suprugom, pa se nisam bojao da ću brzo svršiti. Onda sam seo na fotelju i zatražio da me opkorači. Nabijalase polago, a jezici su nam se isprepleli.držao sam je za guzove i blago je dizao i spuštao na svoju debelu batinu.
-Mila majko kako mi je lijepo, evo svršiću brzo, tresem se, govorila je.
A onda mi je rekla da je imala menstruaciju prije dva dana i da je slobodno napumpam. To mi je dalo dodatnu snagu.Ponovo sam je uzeo odpozadi i nabijao žestoko. Osjetio sam kako vazduh stvara čudne tonove, bilo joj je neprijatno.
Niša mala moja, tako je to kad čiko odrađuje. Mačkica ti je preslatka i dihtuje ga po celoj dužini. Uživam, a nadam se da ćemo spavati zajedno sa mamicom, odgovorio sam.
-Mama i tata već mjesecima ne spavaju zajedno i znam da joj fali pravi muškarac. Naštimaću ti priliku a onda ću upasti među vas, rekla je i počela ludo svršavati. Nisam više želio odgađati orgazam, počeo sam je nabijati žestoko i puniti utrobu spermom. Drhtali smo oboje. -Nema ništa bez iskusnog muškarca, rekla mi je Vesnica na kraju , obukla se i otišla svojoj kući. Ostao sam na tavanu, udobno zavaljen u odbačenoj fotelji. Zapalio sam cigaretu, dohvatio bočicu sa rakijom i polako vraćao film unazad.

Nema komentara:

Objavi komentar